نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس (42)

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس (42)

به نقل از توتو اسپورت، جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه شرایط آدریان،بازیساز 18 ساله تیم زیر 20 ساله های برزیل و باشگاه فلامینگو رو زیر نظر دارد و به احتمال زیاد در هفته های آتی برای انتقال او به یووه در فصل بعد اقدام خواهد کرد.

به نقل از "The Times" انگلستان،یووه تنها باشگاهی نیست که به دنبال نانیست و تیم رم هم به شدت به دنبال این وینگر پرتغالیست.قرارداد نانی با من یونایتد سال 2014 به پایان خواهد رسید.

به نقل از ایجنت روجریو،مهاجم 22 ساله باشگاه نائوتیکو،یووه به موکل او علاقه مند است.قیمت روجریو 5 میلیون یورو تخمین زده میشود.

در حالی که از باشگاه ال چه اسپانیا به عنوان مقصد ریچموند بواچی مهاجم غنایی یووه نام برده میشد امروز رسانه های ایتالیا اعلام کردند باشگاه بولونیا هم تمایل دارد بواچی رو به خدمت بگیرد.
لازم به یادآوریست بواچی به طور مشترک در مالکیت یووه و جنوا قراردارد.

به نقل از توتو اسپورت اولویت یووه برای تقویت جناح چپ تیم کماکان زونیگاست و کولاروف و مارکینیو در اولویت بعدی قراردارند.هر چند این روزنامه مدعی شده ترانسفر کولاروف از من سیتی بسیار سخت خواهد بود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت در صورتی که میلان فردا شب بتواند با شکست PSV جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بدست بیاورد برای ترانسفر ماتری وارد عمل خواهد شد.
لازم به ذکر است ماتری در سال 2011 با مبلغ 15.5 میلیون یورو از کالیاری راهی یووه شد و ظاهرا یووه تمایل ندارد ماتری رو با قیمتی کمتر از 10 میلیون یورو به فروش برساند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: